Nabór zakończony! Poszukujemy na stanowisko "Starszy Referent" do spraw: Ochrony Informacji Niejawnych w Zespole do spraw Ochrony Informacji Niejawnych
Komenda Powiatowa Policji w Świdnicy poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko"Starszy Referent " do spraw: Ochrony Informacji Niejawnych w Zespole do spraw Ochrony Informacji Niejawnych. Osoby zainteresowane prosimy o składanie odpowiednich dokumentów w Zespole Kadr i Szkolenia świdnickiej komendy do 3 maja 2023 roku.
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Liczba stanowisk -1
Wymiar etatu -1,0
Status nabór w toku
Miejsce pracy Świdnica, ul. Jagiellońska 23
Ważne do 3 maja 2023 r.
Wynagrodzenie zasadnicze 3915,43 zł brutto
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
-
zapewnia ochronę informacji niejawnych poprzez pełnienie funkcji Zastępcy Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji niejawnych
-
pełni funkcję inspektora ochrony danych poprzez zapewnienie ochrony danych osobowych i realizację zadań
-
wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych
-
obsługuje kancelarię tajną poprzez przyjmowanie, rejestrację, przekazywanie, wysyłanie dokumentów niejawnych oraz
-
prowadzenie urządzeń ewidencyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami
-
sprawuje nadzór nad poprawnością przekazywania dokumentacji niejawnych w związku ze zmianami personalnymi na
-
stanowiskach kierowniczych, w celu zapewnienia płynnego funkcjonowania przekazywanych komórek i jednostek organizacyjnych
-
prowadzi szkolenia funkcjonariuszy oraz pracowników w zakresie wytwarzania dokumentów niejawnych oraz ochrony informacji niejawnych w celu zapewnienia podnoszenia kwalifikacji i umiejętności funkcjonariuszy i pracowników do wytwarzania dokumentów niejawnych
-
zapewnia należytą ochronę dokumentów znajdujących się w kancelarii tajnej, w celu zapobieżenia przedostania się informacji niejawnych do osób nieupoważnionych
-
monitoruje przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych oraz proces zarządzania ryzykiem bezpieczeństwa danych osobowych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
-
wykształcenie: średnie
-
doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w pracy biurowej
-
umiejętność pracy w zespole
-
podstawowa znajomość przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych i jej aktów wykonawczych
-
znajomość przepisów o ochronie danych osobowych
-
komunikatywność, rzetelność, terminowość, analityczne myślenie
-
posiadanie obywatelstwa polskiego
-
korzystanie z pełni praw publicznych
-
nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
-
wykształcenie: wyższe
-
doświadczenie pracy w Policji
-
umiejętność organizacji pracy własnej, odpowiedzialność
Co oferujemy
-
wynagrodzenie zasadnicze brutto w kwocie 3915,43 zł (przy mnożniku kwoty bazowej 1,7875 ) oraz dodatek za udokumentowany staż pracy powyżej 5 lat (od 5 do 20 % wynagrodzenia)
-
"trzynaste" wynagrodzenie
-
nagrody jubileuszowe
-
dofinansowanie do wypoczynku pracowników
-
możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
-
dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze
Dostępność
-
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
-
Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
-
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
-
- praca biurowa przy wykorzystaniu komputera
-
- praca częściowo przy sztucznym oświetleniu
-
- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, drukarki, faksu)
-
- brak windy, brak podjazdów oraz innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych
-
- praca siedząca
Dodatkowe informacje
-
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
-
Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
-
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
-
Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
-
Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
-
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
-
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
-
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
-
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
-
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
-
CV i list motywacyjny
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
-
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
-
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
-
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Aplikuj do: 3 maja 2023
-
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 119640" na adres: Komenda Powiatowa Policji w Świdnicy ul. Jagiellońska 23 58-100 Świdnica
-
lub złożyć osobiście w siedzibie KPP w Świdnicy
od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 47 87 55 339 lub mailowego na adres: marta.wojtyra@swidnica.wr.policja.gov.pl
Dokumenty należy złożyć do: 03.05.2023
-
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
-
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
-
Przetwarzanie danych osobowych
-
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
-
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Świdnicy ul. Jagiellońska 23, 58-100 Świdnica
-
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp@swidnica.wr.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: Komendant Powiatowy Policji w Świdnicy ul. Jagiellońska 23, 58-100 Świdnica
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
-
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
-
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
-
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
-
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń
Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej-PDF-399KB w załączeniu !
Pliki do pobrania
-
owiadczenie-w-zwizku-z-ubieganiem-si-o-stanowisko-niebdce-wyszym-stanowiskiem-w-subie-cywilnej-pdf-399kb
399.93 KBowiadczenie-w-zwizku-z-ubieganiem-si-o-stanowisko-niebdce-wyszym-stanowiskiem-w-subie-cywilnej-pdf-399kb
-
67.94 KB