Nabór zakończony! Poszukujemy na stanowisko "Starszy Inspektor" w Zespole Wspomagającym Komendy Powiatowej Policji w Świdnicy
Komenda Powiatowa Policji w Świdnicy poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko"Starszy Inspektor " w Zespole Wspomagającym Komendy Powiatowej Policji w Świdnicy(Umowa o pracę na czas zastępstwa). Osoby zainteresowane prosimy o składanie odpowiednich dokumentów w Zespole Kadr i Szkolenia świdnickiej komendy do 26 kwietnia 2023 roku.
Komenda Powiatowa Policji w Świdnicy
58-100 Świdnica ul. Jagiellońska 23
Ogłoszenie nr 119610 / 21.04.2023
Starszy Inspektor w Zespole Wspomagającym
Umowa o pracę na czas zastępstwa
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Liczba stanowisk 1
Wymiar etatu 1,0
Status -nabór w toku
Miejsce pracy - Świdnica, ul. Jagiellońska 23
Ważne do 26 kwietnia 2023 r.
Wynagrodzenie zasadnicze 3932,30 zł.
3932,30 zł brutto
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
-
rozlicza karty pracy pojazdów służbowych w celu realizacji wewnętrznych procedur,
-
sporządza oraz nadzoruje plany OT1 i OT2 w celu realizacji wewnętrznych procedur,
-
nadzoruje i kontroluje czystość w środkach transportu będących na stanie Komendy Powiatowej Policji w Świdnicy
-
organizuje prace mechanikowi samochodowemu oraz zabezpiecza części zamienne do tych prac w celu zapewnienia
-
sprawności pojazdów służbowych
-
sporządza sprawozdania z gospodarki MPiS w celu realizacji wewnętrznych procedur
-
sporządza meldunki o kolizji pojazdów oraz przeprowadza postępowania szkodowe i wyjaśniające w celu realizacji
-
wewnętrznych przepisów
-
prowadzi bieżącą ewidencję sprzętów łączności w celu posiadania aktualnych informacji o ilości i miejscu użytkowanego
-
sprzętu
-
prowadzi nadzór nad obsługą i pracą urządzeń łączności w celu zapewnienia ciągłości pracy
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
-
Wykształcenie: średnie
-
Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy na stanowisku o podobnym zakresie zadań
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
-
Wykształcenie: średnie ekonomiczne
Co oferujemy
-
wynagrodzenie zasadnicze brutto w kwocie 3932,30 zł (przy mnożniku kwoty bazowej 1,7952) oraz dodatek za udokumentowany staż pracy powyżej 5 lat (od 5 do 20 % wynagrodzenia)
-
zatrudnienie na umowę o pracę w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
-
"trzynaste" wynagrodzenie
-
nagrody jubileuszowe
-
możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
-
dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze,
-
dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
-
praca biurowa przy wykorzystaniu komputera,
-
przebywanie w warsztacie samochodowym, kontakt z materiałami pędnymi i smarami,
-
praca częściowo przy sztucznym oświetleniu,
-
obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, drukarki, faksu),
-
brak windy, brak podjazdów oraz innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych,
-
praca siedząca
Dodatkowe informacje
-
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
-
Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
-
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
-
Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
-
Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
-
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
-
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
-
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których
wymagamy lub zalecamy.
-
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
-
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia
dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
-
test wiedzy przy dużej ilości kandydatów,
-
rozmowa kwalifikacyjna
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
-
CV i list motywacyjny
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
-
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
-
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
-
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Aplikuj do: 26 kwietnia 2023
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 119610" na adres: Komenda Powiatowa Policji w Świdnicy
Zespół Kadr i Szkolenia
ul. Jagiellońska 23,
58-100 Świdnica
lub złóż osobiście w siedzibie KPP w Świdnicy
od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 47 87 55 339
lub mailowego na adres: marta.wojtyra@swidnica.wr.policja.gov.pl
Dokumenty należy złożyć do: 26.04.2023
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Świdnicy ul. Jagiellońska 23, 58-100 Świdnica
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp@swidnica.wr.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: Komendant Powiatowy Policji w Świdnicy, ul.Jagiellońska 23, 58-100 Świdnica
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych,
podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, koniecznabędzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń
Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej-PDF-399KB – w załączniku
Pliki do pobrania
-
owiadczenie-w-zwizku-z-ubieganiem-si-o-stanowisko-niebdce-wyszym-stanowiskiem-w-subie-cywilnej-pdf-399kb
399.93 KBowiadczenie-w-zwizku-z-ubieganiem-si-o-stanowisko-niebdce-wyszym-stanowiskiem-w-subie-cywilnej-pdf-399kb
-
starszy-inspektor,119610 Z.Wspomagający opis stanowiska
75.24 KBstarszy-inspektor,119610 Z.Wspomagający opis stanowiska